Saturday, October 10, 2009

Images @ Kuala Lumpur_Around Town 2

Gambar2 di bawah ini saya ambil dari dalam
kereta semasa berpusing sekitar kawasan
Jalan TAR...Pemandu: Shaik Dawood (thank you
bro!) ..Oleh kerana saya duduk dibelakang
pemandu, gambar2 yang
dirakam berat sebelah...next time saya nak
duduk sebelah kiri pula...itu pun kalau ada yang
sudi memandu...


...pakar mata Shukri..

Kedai Keranda Fook Thai Hin...lama di sini..semasa
saya balik dari sekolah dulu (SM Maxwell), hari2
lalu depan kedai ni, pegi tunggu bas kat Chow Kit...
...kedai fotostat/printing paling besar di sini

...yg ni lama jugak

..orang Malaysia baik hati...pendatang yang berniaga
tidak diganggu...
..simpang Jalan Chow Kit


....dulu Hankyu Jaya


...projek yang Shaik gelar "Tandas Nasional"..hehehe


...tinggal kenangan buat pemilik hotel

..Tune Hotel di persimpangan Jln TAR - Sultan Ismail,
dulu Sentosa Medical Centre

...syurga wanita

....f.k.a. Globe Silk Store..dulu, makcik2 saya kalau
turun KL tak sah tak pegi shopping kat sini




...makanan segera

...kedai yang popular di sini..bersebelahan dengan
panggung Coliseum


....bang, pastikan pakai face mask...hitam asap bas tu!


1 comment:

Amir - Accredited HRD Corp Trainer said...
This comment has been removed by the author.