Wednesday, December 16, 2009

Images @ Bukit Nanas, Kuala Lumpur_Part 5

...di padang, pokok2 hutan hujan juga ditanda...selama ni dok dengar je nama2 pokok2 tu..hari ni kami berpeluang berkenalan...imej bbrp pokok di padang...


























...di pejalan kaki pun di pasang dgn nama pokok2 yg tiada di situ...sebagai pengetahun utk pengunjung...bbrp imej yg saya rakam















3 comments:

rosnanie said...

salam, ingatkan kat KL ni dah takde hutan dah, penuh dgn hutan batu jer, alhamdulillah, masih terpelihara kecantikannya

tks 4 sharing

3yearshousewife said...

Ada jumpa tempat cable car bukit nanas tak?

Raziff Lokman said...

kerusi cable yg kita naik dulu tu dh tkde...ganti dgn tangga (lupa pulak nk kira brp anak tangga tu)...mengah naik!