Monday, February 1, 2010

Air Terjun @ Tasik Kenyir

...terdapat 14 air tejun di Tasik Kenyir...salah satu ialah Air Terjun Sauk...yg paling dekat dgn Lake Kenyir Resort...2 jam naik bot...yg lain2 tak taulah sejauh mana..









...nak berendam..kena naik tinggi ke atas...terdapat takungan2 yg
sesuai utk mandi-manda

...sejuk gila...yg tk tahan rendam kaki jelah...



...gonggok Tasik Kenyir...saiz XXL


8 comments:

rosnanie said...

best nyer... tgk air jer pn dh tahu mesti sejuk giler kan?

Raziff Lokman said...

...tu yg geram...tp masa pegi tu tkde niat nk berendam...bila dh sampai nyesal pulak tk bwk extra attire...

Hana Ghazali said...

alaha best nye mandi air terjun..xreti nk naek kalo dh masuk air tu :D
singgah neway....

Hajib said...

memang cantik air terjun sauk, saya pernah berkayak dan camping dkt air terjun Sauk tu.

Raziff Lokman said...

Salam Hana, mmg sejuk sgt..next time naik ikut tangga sampai ke atas...

Raziff Lokman said...

Salam Hajib, dr mn awak berkayak tu?...sure seronok...tp saya tengok airnya mcm dalam sgt..naik bot jelah...hehehe

azharos said...

Raziff, apa kata kelab foto affin buat outing ke sana, so boleh buat nature photography: micro untuk insect, landscape dan scenery dll. Yang minat memancing pun ok gak!

Raziff Lokman said...

Boleh di cadangkan nnti....tp memancing tu kena pegi jauh sikit...abt 8 hours journey by boat..